söndag 29 januari 2012

Helgen !

Fredags jobbade jag med den nya familjen det var roligt vi var på öppenförskola men flickan han tyvär somna innan vi var framme men vi hade lite sång stund alltid trevligt att träffa andra föräldrar. Senare på kvällen så hade jag den andra familjen och hade barnen hela kvällen och busade med dom :)

Lördag morgon var jag och barnen på familje 2-5år gympa men flickorna det uppskatta dom verkligen. Sprang omkring i sina nya gympa dräckter och var så fina var dom!  sen passa jag själv på att köra lite styrka på gymmet efter blev mycket armar och rumpa!! 

Träffa man sin gammla lärare från högstadiet på gymmet alltid trevligt vi prata lite de var tag sen man såg han. Sen träffade jag en vän och åkte in till Malmö en sväng.

Idag har man bara tagit det lungt njutit av att ha fin tränings verk i armar, ben och rumpa !

Syns min nya frisyr lite bättre




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar