torsdag 2 augusti 2012

Heejj  Idag tog jag modet att köpa ett par vita byxor aldrig ägt ett par innan. Jag är en sån som smutsar ner mig och idet yrket är inte vita kläder de bästa när man jobbar med barn. Håller tummarna att jag dom får bli vita. Handlade lite på rea  vita byxorna och två  blå toppar menkan ha till :)

Var ute och sprang och skulle springa 2 mil idag men höften gav upp på 15km  så jag var inte gald så det blev en promenad dom sita fem. Nio dagar kavr tills jag ska springa halvmaraton i Malmö så jag hoppas den hinner vila ut tills det !!

Blev mycket bus med brorsonen idag och fick höra han säga mitt namn förförsta gången :D

Ska fortsätta kolla lite på OS känner mig bänkad fram för tv rätt mycket nu under OS :P

Dags för Löpning


MQ och VERO MODA(ljusblå)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar