fredag 31 augusti 2012

LUNDS HUMORFESTIVAL

Skönt med en ledig dag igår! Blev tyvär ingen friidrott igår var på Humorfestivelen i stället med Johanna då såg in vigningen och  Johan Glans var med åhh så rolig han var :D Där var  andra med som var roliga :)

Var i Malmö idag och bowlade och han blev ut klassad :P sen skyller han på att han råkade få två olika storlekar på skorna hahah :D sen blev det en tur i kanalen med trapp båt, vet inte hur många ankor jag höll på att köra på men dom vägrade flytta på sig men tillsist gav dom sig !

Fått lite önske mål av min kusiner att dom inte förstår vad jag skriver på bloggen så det blir nog att jag  kommer skriva på Engelska på i fortsättningen .

Nu blir det film kväll med min vän Louise

Ha en fin fredag allihoppa!




 
 Bowling
 
 
 
Ny skylt på Malmö central  fattar inte varför !
 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar