onsdag 13 februari 2013

Kan inte snön försvinna nu  känner att det är dags för vår. När jag steg upp och kollade ut var det en vinterland ute. Längtar efter sommaren kunna gå ut och sätta sig i solen och bara njuta av värmen.
Någon mer som vill ha vår ? 
 
Idag är jag ledig från skolan och det innebär hemstudier hela dagen försöka bli klar med inlämning. Mycket man ska skriva utifrån sig själv nu när vi läser om hur ens hälsa är. 
 
Senare idag blir det tränings som gäller för att rensa hjärnan och  slappna av.
Blir träffa familjen och ut och äta blir samtidigt avskedsmiddag för syrran som ska till  Asien  i 3månader och resa sunt med en vän.  Inte ett dugg avundsjuk säger vi. 
 
Själv såg man framemot att åka till England för att hälsa på sin kusiner och fira min faste 50 års fest  men det gick inget vidare krokar med min praktik :(
 
Har bara 2 veckorslov under sommaren några dagar vid jul så hoppas kunna åka väg någon annanstans i sommar!
 
Nä nu måste jag fortsätta med pluggandet!
 

Nya ljus från IKEA tyckte dom var så fina med ränder på köpte även i gröna
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar